Reklamacije


Reklamacija dostave

Če je Kupec prejel izdelek, ki se je poškodoval med prevozom ali se ne ujema z oddanim naročilom, je potrebno napako sporočiti v roku 48h od dostave.

Preko elektronske pošte na naslov [email protected] naj kupec posreduje fotografijo paketa (kjer je razvidna tudi nalepka) ter prejetega izdelka, na katerem je jasno vidno mesto poškodbe oziroma vsebina.

Zahtevek bomo obravnavali prioritetno v najkrajšem možnem času in poskrbeli za brezplačno menjavo izdelka. Prepozne zahtevke, bomo obravnavali kor reklamacijo izdelka.

Reklamacija izdelka

Kupec lahko vsak naročeni izdelek v naši spletni trgovini v roku 14. dni od prejema reklamira, brez da bi mu bilo potrebno navesti razlog za njegovo odločitev. Kupec lahko izbere možnost zamenjave izdelka ali vračilo kupnine za naročeni izdelek.

Znotraj 14 dnevnega roka od prejema izdelka naj kupec piše na elektronski naslov [email protected] in v najkrajšem možnem času bomo odgovorili z navodili za reklamacijo. Kupcu bomo poslali spletni obrazec za vračilo kupnine ali zamenjavo izdelka. Kupec mora za uspešno izvedbo reklamacije spletni obrazec izpolniti.

Postopek reklamacije

  1. Kupec pošlje email na [email protected] z zahtevkom za reklamacijo
  2. V najkrajšem možnem času odgovorimo z navodili za reklamacijo. Kupcu pošljemo povezavo do spletnega obrazca za zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.
  3. Kupec mora za uspešno izvedbo reklamacije izpolniti poslani spletni obrazec. Ko ga izpolni in odda preko spleta, na svoj e-mail prejme izpolnjen obrazec v pdf formatu.
  4. V primeru vračila izdelka nazaj na naš naslov, je potrebno za identifikacijo paketa pdf izpolnjenega obrazca priložiti v paket. Če kupec nima možnosti tiskanja obrazca, naj na list prepiše samo številko njegovega naročila iz obrazca in ga priloži v paket.
  5. V primeru, če je izdelek prišel poškodovan ali nedelujoč in kupec lahko to dokaže s fotografijo ali video posnetkom, v spletnem obrazcu ob vprašanju “Ali je izdelek poškodovan?” izbere DA in pripne fotografijo ali video posnetek. V tem primeru izdelka ni potrebno vračati na naš naslov. Menjava ali vračilo bo izvedeno na podlagi dokaznega gradiva.
  6. V primeru vračila izdelka ima kupec od oddaje obrazca 14 dni časa, da nam paket pošlje na naslov našega skladišča: Maneks plus d.o.o., Fužine 118, 1241 Kamnik. Strošek pošiljanja je na strani pošiljatelja. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupnina bo vrnjena preko nakazila na TRR oziroma na enako plačilno sredstvo uporabljeno ob naročilu.
  7. Najkasneje v roku 14 dni od prejema reklamacije s pripetim dokaznim gradivom oziroma prejetja vrnjenega paketa v naše skladišče, bomo uredili reklamacijo.

KDAJ POTROŠNIK NE MORE ODSTOPITI OD POGODBE

Vrnete lahko vso blago, kupljeno pri nas. Izjema je blago, ki:

Ga ni mogoče vrniti zaradi higienskih razlogov (npr. odprti kozmetični in drugi izdelki, ki prihajajo v neposredni stik z kožo)

V primeru, da za blago izberete darilno ali ekološko pakiranje, od pogodbe o storitvi darilnega ali ekološkega pakiranja ni več mogoče odstopiti od trenutka, ko je blago zapakirano in s tem storitev zagotovljena. Opozarjamo vas, da blago zapakiramo takoj po oddaji naročila.

Od pogodbe ni mogoče odstopiti niti v primeru darilnega pakiranja blaga, od trenutka, ko je blago za vas že zapakirano. Opozarjamo vas, da vam po zakonu pripada manjša vrednost blaga tudi zaradi spremenjenih lastnosti in delovanja. V takšnem primeru vam vrnemo le sorazmerno vsoto.

V PRIMERU ODSTOPA

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, razen stroškov dostave.

Prejeta plačila vrnemo potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob naročilu. V primeru plačila po povzetju, potrošnik v obrazcu za odstop od pogodbe navede svoj TRR, na katerega bo izvedeno vračilo.

Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga). Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov v izogib zmanjšanju vračila kupnine, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

  • previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen; ob vrnitvi izdelka ga vrnete v originalni nepoškodovani embalaži v izogib zmanjšanju vračila kupnine;
  • z izdelki, ki ste jih prejeli, rokujte previdno, saj lahko pride do poškodb in prask, predvsem na izdelkih, ki imajo lakirane črne površine
  • zaščitno folijo odstranite pazljivo, saj nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (npr. temne lakirane površine),
  • ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat 
  • na izdelkih ne smejo biti vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija,…)
  • na izdelkih ne smejo biti vidne sledi montaže.

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je prodajalec upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavljajo pooblaščeni dobavitelji in serviserji blaga.

Reklamacija elektronskih naprav

Kupec lahko za tehnične artike in elektronske naprave iz naše ponudbe uveljavlja 12-mesečno garancijo. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja skladno z 19. členom Zakona o varstvu potrošnikov na podlagi računa, ki velja kot garancijski list.

Garancija ne velja v primeru:

  • fizične poškodbe;
  • obrabe zaradi uporabe;
  • napak, ki nastanejo zaradi napačne, neustrezne in malomarne uporabe artikla.

Izdelke, za katere kupec uveljavlja garancijo, je potrebno pregledati, zato je potrebno zahtevku za garancijo priložiti fotografije oz. videoposnetke, ki izkazujejo napako. V kolikor bo to potrebno, kupca prosimo, da nam izdelek vrne v pregled.

V primeru, da je zahtevek za garancijo odobren, bomo zagotovili nov izdelek, kupec pa ima pravico tudi zahtevati popravilo reklamiranega izdelka, pri čemer opozarjamo, da je rok popravila daljši od dobavnega roka za novi izdelek. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.

Artikel mora biti vrnjen v originalni in nepoškodovani embalaži z vso priloženo opremo. V nasprotnem primeru bo reklamacijski zahtevek zavrnjen ali le delno razrešen.

POSTOPEK ZA UVELJAVLJANJE REKLAMACIJE ZA IZDELEK V GARANCIJI JE ENAK KOT ZA IZDELKE, KI NISO V GARANCIJI.

POZITIVNO BODO RAZREŠENI LE ZAHTEVKI, KI USTREZAJO VSEM ZGORAJ NAVEDENIM POGOJEM.

OPOZORILO: Maneks Plus d.o.o. sprejema vračilo le tistih pošiljk, ki vsebujejo izdelke, kupljene preko Spletnega mesta. Vse pošiljke, ki bi jih posameznik poslal, in ne bi vsebovale izdelkov, kupljenih pri nas, bomo vrnili pošiljatelju na njegove stroške.