Kje je moj paket?
Vaš paket je mogoče spremljati na: Pošta Slovenije in vnesite svojo sledilno številko (primer: 1xxxxxxxxx), ki jo boste prejeli po e-pošti, ko začnemo za vas pripravljati paket.
Ali lahko preusmerim paket?
Seveda. Če želite svoj paket preusmeriti, počakajte na sporočilo o dostavi dostavne službe Pošte Slovenije, ki vsebuje tudi navodila za preusmeritev paketa.
Kaj se zgodi, če me v času dostave ni doma?
Če paketa ni mogoče dostaviti na navedeni naslov ali paketomat, bo kurir pustil sporočilo o pošiljki. Obvestilo vsebuje pomembne podatke, kot je ime soseda ali telefonska številka. Nabiralnik naj bo označen s priimkom prejemnika in dostopen kurirju z zunanje strani.
Kako zamenjam za večjo/manjšo številko?
Blago lahko zamenjate na dva načina:
Izpolnite spletni obrazec za menjavo izdelkov in ga priložite paketu, ki ga vračate (ne pozabite napisati, za katero številko menjate). Ta postopek je daljši, ker moramo počakati, da izdelek dobimo nazaj, ga pregledamo in vam nato pošljemo novega. Povezava do obrazca: >> https://portal.maneks.eu/reclamation/
<<
Hitrejši način je, da nam nezaželeno blago vrnete in hkrati naročite novo. Za vračilo izdelka izpolnite obrazec za vračilo in sledite navodilom: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return
.Obrazec priložite paketu, ki ga vračate in kupnino vam bomo vrnili na račun, ko paket prispe in ga pregledamo. Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži in nerabljeno.
Kako lahko vrnem izdelek?
Za vračilo izdelka izpolnite obrazec za vračilo in sledite navodilom: https://portal.maneks.eu/reclamation/form/return
.Obrazec priložite paketu, ki ga vračate in kupnino vam bomo vrnili na račun, ko paket prispe in ga pregledamo. Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži in nerabljeno.
Denarja preko položnic ne vračamo. V obrazec je potrebno vpisati TOČNE podatke, kot so bili vneseni ob naročilu, sicer sistem vašega obrazca ne bo sprejel.
Náklady na úhradu poštovného nám zaslaného balíka späť znáša odosielateľ. Výkupné balíky neprijímame a automaticky sa vracajú odosielateľovi.
Kaj storiti, če izdelek ne deluje ali je poškodovan?
Iskreno nam je žal, če ste prejeli poškodovano ali nedelujoče blago. Izdelek vam bomo seveda reklamirali, če se dokažete s fotografijo ali videom. Izpolnite spletni obrazec za menjavo izdelkov >>https://portal.maneks.eu/reclamation/form/switch?country=SI<< ali nam pišite na >> [email protected]<< in priložite sliko ali video poškodovanega izdelka in izberite možnost, da je izdelek poškodovan, vendar nam nedelujočega (oz. poškodovanega) izdelka ni treba vrniti. Takoj, ko prejmemo izpolnjen spletni obrazec, vam bomo poslali novega.
Niste mi dostavili vsega – v paketu manjkajo produkti
Pišite nam na >>[email protected]<< in sporočilu pripnite sliko paketa (z vidno oznako na paketu) z vsebino (prejeti izdelki) in ali smo se zmotili pri pakiranju in poslali če imate nepopoln paket, vam bomo preostanek naročila seveda poslali v najkrajšem možnem času.
Prejel sem napačen izdelek
Pišite nam na >> [email protected]<< in sporočilu pripnite sliko paketa (z vidno oznako na paketu) z vsebino (prejeti izdelek) in če smo se zmotili pri pakiranju in poslali ste napačen izdelek, bomo napako odpravili v najkrajšem možnem času in naročeni izdelek poslali.
Kako lahko naročim?
S klikom na 1 kos, 2 kosa ali 3 kos izberite količino izdelkov, ki jih želite naročiti. Kliknite gumb Dodaj v košarico, da dodate izdelek v spletno košarico. Količino izdelkov v košarici lahko dodate ali spremenite. Kliknite gumb Nadaljuj na blagajno, da pridete do konca nakupa. Ob zaključku nakupa je potrebno vnesti vse zahtevane podatke za dostavo, izbrati način dostave in plačila ter potrditi nakup s klikom na gumb Oddaj naročilo. Če je naročilo uspešno poslano, se izpiše obvestilo o uspešno poslanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in vašimi podatki. Na vaš e-mail boste prejeli potrditveno sporočilo. Včasih se naša sporočila skrivajo tudi med promocijskimi ali neželenimi sporočili, zato jih obvezno preverite. Če potrebujete pomoč pri naročilu, smo vam na voljo na e-naslovu >>[email protected]<<. Za uspešno naročilo potrebujemo: -ime in priimek -polni naslov -telefonsko številko -e-mail naslov -naziv in količino izdelka, ki ga želite naročiti. Naročilo bo izvedeno z gotovino ob dostavi.
Ali lahko plačam z gotovino ob dostavi?
Seveda. Izbirate lahko med: gotovino ob dostavi, kreditno kartico ali PayPal. Če potrebujete pomoč pri naročilu, nam pišite na >> [email protected]<< in oddali bomo naročilo namesto vas. Za uspešno naročilo potrebujemo: -ime in priimek -polni naslov -telefonsko številko -e-mail naslov -naziv in količino izdelka, ki ga želite naročiti. Naročilo bo izvedeno z gotovino ob dostavi.