Dobrodošli na spletnem mestu primepick.si, s katerim upravlja podjetje Maneks plus d.o.o., Volčji potok 38, 1235 Radomlje (v nadaljevanju: podjetje).
Ti splošni pogoji se uporabljajo za vse aktivnosti, omogočene v spletni trgovini, ki je dostopna na primepick.si (v nadaljevanju spletno mesto). Splošni pogoji so zavezujoči za vse uporabnike. Prosimo vas, da pogoje pozorno preberete. V kolikor se s pogoji, v celoti ali deloma, ne strinjate našega spletnega mesta ne uporabljajte. Splošni pogoji predstavljajo sklenjeno pogodbo med vami in podjetjem.
Spletno mesto je na voljo v stanju ˝takšno kot je˝, podjetje ne podaja nikakršnih garancij ali jamstev, ne neposrednih ne posrednih, v zvezi z lastninsko pravico, trženjem ali kakršnokoli ustreznostjo za katerikoli namen, za izdelke, ki so ponujeni na spletnem mestu.
Lastnik spletnega mesta bo s potrebno skrbnostjo poizkušal zagotavljati natančnost in ažurnost podatkov na spletnem mestu. Hkrati si pridržuje pravico, da spreminja vsebino spletnega mesta ali preneha z njegovim dopolnjevanjem kadarkoli, brez vsakršnega predhodnega obvestila. Prav tako lahko lastnik spletnega mesta kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu.
Definicije
˝Podjetje˝ je družba Maneks plus d.o.o., Volčji potok 38, 1235 Radomlje, ki je lastnik in upravitelj spletnega mesta primepick.si.
˝Spletno mesto˝ je spletna stran, dostopna na https://primepick.si/, ki jo upravlja podjetje in kjer deluje spletna trgovina.
˝Uporabnik˝ je vsaka fizična oseba, ki uporablja spletno mesto.
˝Kupec˝, ˝Vi˝ ali ˝Vas˝ je vsaka fizična oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini.
˝Potrošnik˝ je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za namene teh splošnih pogojev so vsi Kupci tudi Potrošniki.
˝Pravilnik o zasebnosti˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o obdelavi osebnih podatkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je tukaj.
˝Politika uporabe piškotkov˝ je dokument, kjer so na voljo vse informacije o uporabi piškotkov, ki poteka v okviru spletnega mesta. Dostopna je tukaj.
Spletna trgovina primepick.si
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Potrditev splošnih pogojev ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine, predstavlja zavezujočo pogodbo med vami in podjetjem. Pozivamo vas, da si splošne pogoje poslovanja podrobno preberete pred potrditvijo naročila. Nestrinjanje z našimi splošnimi pogoji poslovanja pomeni, da ne morete uporabljati storitev naše spletne trgovine. Prav tako ni možno delno strinjanje s splošnimi pogoji. Za opravo nakupa ste dolžni splošne pogoje sprejeti v celoti, kot veljajo v času izvedbe nakupa.
Uporaba spletne trgovine
Podjetje vodi spletno trgovino, skladno s splošnimi pogoji. Spletna trgovina je Kupcem na voljo ves čas, pri čemer si podjetje pridržuje pravico, da spletno trgovino začasno onemogoči ali ukine brez vnaprejšnjega opozorila.
Zaradi vzdrževanja in posodabljanja spletne trgovine, obstaja možnost, da bo spletna trgovina začasno nedostopna oz. da bo izvršitev plačil začasno onemogočena. Podjetje ne nosi odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi vam lahko nastala v času vzdrževanja in/ali posodobitve spletne trgovine.
Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov
Privolitev
Privolitev je prostovoljna izjava posameznika, ki upravljavcu dovoljuje, da za določen namen obdeluje njegove osebne podatke. Tipični primeri: prijava na e-obveščanje, sodelovanje v nagradni igri, dovoljenje za objavo osebnih kontaktov na spletni strani itd.
Pogodba
Pogodba med posameznikom in upravljavcem ali kadar gre za izvajanje ukrepov na zahtevo takega posameznika pred sklenitvijo pogodbe. Pogodba, kot podlaga za obdelavo osebnih podatkov, se pogosto zamenjuje s privolitvijo, zato bo v praksi treba v konkretnem primeru preverjati, ali gre za tovrstno obdelavo, ki je del izvajanja pogodbe ali je morebiti potrebna samostojna privolitev. Tipični primeri: uporaba kontaktnih podatkov posameznika, ki je želel prejeti ponudbo, posredovanje podatkov pri spletnem nakupu itd.
Življenjski interesi
Življenjski interesi fizične osebe lahko opravičujejo obdelavo osebnih podatkov. Pri tem ni pomembno, ali gre za obdelavo podatkov osebe, ki je življenjsko ogrožena ali druge osebe. Pomembno je, da se z obdelavo zaščiti življenjske interese posameznika.
Zakoniti interes
Zakoniti interes velja le za zasebni sektor. Zakoniti interesi upravljavca ali tretje osebe je lahko dopustna podlaga za obdelavo osebnih podatkov, razen kadar nad takimi interesi prevladajo interesi ali temeljne pravice in svoboščine posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Podlaga, ki izhaja iz zakonitih interesov se pogosto izvaja brez aktivnega vpliva posameznikov na samo obdelavo.
Cene, načini plačila in promocije
Cene
Vse cene na spletnem mestu so navedene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. Ponudba velja do preklica. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje o tem kupca obvestilo v najkrajšem možnem času in omogočilo odstop od nakupa.
OPOZORILO: Ta spletna trgovina je spletna trgovina na drobno, namenjena samo končnim potrošnikom (B2C). Zato preko spletnega mesta ne omogočamo prodaje pravnim osebam (B2B) in tako ne nudimo možnosti izdaje računov pravnim osebam. Slednje tudi pomeni, da tudi naknadni popravki izdanih računov iz fizične na pravno osebo niso mogoči, saj je prodajni posel sklenjen izključno s fizično osebo.
V primeru, da želite vzpostaviti B2B odnos z našim podjetjem in kupiti večje količine izdelkov se obrnite na e-naslov [email protected]
Metode plačila
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
Podjetje si pridržuje pravico, da verificira izbrano plačilno metodo z avtentikacijo. Pridržujemo si tudi pravico do nadaljnje verifikacije plačilne metode in sicer tako, da vas zaprosimo, da nam posredujete potrdilo o izvršenem plačilu.
Seznanjeni ste, da ste stroške naročila dolžni poravnati v celoti (vključno z morebitnimi stroški, povezanimi s samo transakcijo in dostavo), skladno z izbrano metodo plačila. Jamčite, da imate sposobnost in pravico opravljati transakcije s kreditno kartico oz. s katerimkoli načinom plačila, ki ste ga izbrali.
Ob predhodnem dogovoru lahko naročilo plačate tudi po predračunu na transakcijski račun prodajalca.
Promocije
Na spletni strani potekajo tudi popusti in druge akcije, ki znižajo cene izdelkov (v nadaljevanju promocije). Vsaka promocija je ponujena po znižani ceni za določeno (omejeno) obdobje, ki je opredeljeno za vsako promocijo posebej. Znižana cena velja za nakupe, ki so opravljeni v obdobju trajanja promocije.
Opozarjamo vas, da so določene promocije omejene na nove uporabnike, ki še niso opravili nakupa v spletni trgovini. V tem primeru ta ugodnost ne velja za obstoječe uporabnike. Vsakršne poskuse, z namenom izkoristiti takšne promocije, bomo nemudoma blokirali, elektronske naslove, uporabljene za zlorabo pa izbrisali brez predhodnega opozorila. Popusti in druge akcije se praviloma ne seštevajo, razen če je to izrecno navedeno ob posamezni promociji.
Izvedba nakupa v spletni trgovini
Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo. Kupec jo prejme na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila s statusom “Vaše primepick naročilo je bilo sprejeto!”. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v enaki obliki, kot jo kupec prejme preko elektronskega sporočila, v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Kupcu jo podjetje lahko po potrebi ponovno posreduje preko elektronske pošte.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave in njihove sestavne dele ter potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti. Kupec ali uporabnik jamči z nakupom, da je starejši od 18 let.
Bistvene lastnosti izdelkov, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo kupca o spremembi ustrezno in pravočasno obvestili prodajni svetovalci iz klicnega centra.
Cena izdelka, vrednost DDV-ja ter strošek pošiljanja in manipulacije so razvidni v nakupovalni košarici še preden je naročilo zaključeno. Prav tako bo kupec o vseh podatkih o oddanem spletnem naročilu obveščen na elektronski naslov, ki ga je navedel v nakupovalni košarici pri vnosu svojih podatkov. Če le-tega ne prejme, obstaja možnost, da je kupec navedel napačen elektronski naslov.
V takšnem primeru kupca naprošamo, da nas kontaktira:
• preko elektronskega naslova: [email protected] (jezik komunikacije naj bo slovenščina ali angleščina; uporabniki naj pošljejo elektronsko sporočilo za kakršnekoli ugovore, pripombe, vprašanja ali izjave)
1. Informacije o ponudniku
Ponudnik in njegov naslov: Maneks plus d.o.o., Volčji potok 38, Radomlje
Matična številka: 6647740000
Identifikacijska številka za DDV: SI79204236
Vpisan v: Sodni register Okrožnega sodišča v Ljubljani, dne 18. 7. 2014.
2. Dokončna potrditev naročila
Naročilo je dokončno potrjeno in zaključeno, ko kupec po oddaji spletnega naročila ali naročila oddanega preko telefona prodajnemu svetovalcu, prejme potrdilo o uspešno oddanem naročilu na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila s statusom “Vaše primepick naročilo je bilo sprejeto!”.
3. Možnost spremembe naročila
Vse želene spremembe v zvezi z že oddanim naročilom lahko kupec sporoči z odgovorom na elektronsko sporočilo s statusom “Vaše primepick naročilo je bilo sprejeto!”, v samostojnem elektronskem sporočilu poslanem na [email protected], kjer je v primeru spremembe ali preklica naročila v naslovu sporočila potrebno obvezno navesti naslednje podatke: Preklic/Sprememba naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka ali številka naročila za preklic ali spremembo b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca, ali preko telefona prodajnemu svetovalcu najkasneje 2 uri po oddanem naročilu oziroma do pošiljanja naročila. Ko je naročilo odposlano, spremembe naročila niso več možne.
4. Podatki o dostavi
Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od 6 do 10 delovnih dni, šteto od dneva oddanega naročila. Izdelki bodo dostavljeni preko dostavne službe Pošte Slovenije.
Če naročenih izdelkov ne bo mogoče dostaviti v predvidenem času, bomo kupca o tem obvestili, pri čimer bodo uporabljeni kontaktni podatki, ki nam jih bo kupec zaupal ob izvedbi naročila.
Stroški pošiljanja in manipulacije so opisani v zavihku Dostava. Zaračunani strošek pošiljanja in manipulacije bo razviden že v vsebini nakupovalne košarice pred zaključkom spletnega naročila.
5. Plačilni pogoji
Spletna trgovina omogoča naslednje oblike plačila:
– plačilo po povzetju
– plačilo s kreditno kartico
– plačilo preko Pay Pal
5.1. Plačilo po povzetju
Naročene izdelke kupec plača ob dnevu prevzetja izdelkov na domu oz. po povzetju na izbranem prevzemnem mestu.
6. Cene
Za vsak posamezni izdelek je izbrana cenovna politika označena z izbiro ene od
spodnjih vrst cen, ki so kupcem komunicirane.
(Redna) cena« je splošna cena izdelka. Kot taka predstavlja nasprotje »Znižani ceni«
oziroma »Dodatno znižani ceni«, ki veljata zgolj v vmesnem času veljavnosti akcijske
ponudbe. Skladno z navedenim »(Redna) cena« za kupca ne predstavlja nobene
dodatne posebne cenovne ugodnosti. Obenem je tudi cena iz katere običajno izhaja
nadaljnja komunikacija drugih oblik cenovnih politik (spodnjih vrst cen), ki za kupca
predstavljajo cenovno ugodnost v obliki prihranka napram nakupu izdelka po (redni)
ceni.
»Znižana cena« je akcijska cena izdelka, ki velja zgolj omejeno časovno obdobje. To
obdobje je običajno določeno oziroma vsaj določljivo datumsko in se v nekaterih
primerih lahko ustrezno podaljša do razprodaje zalog. Po končanju akcijske ponudbe
»Znižana cena« preneha veljati, v veljavo pa ponovno stopi prejšnja »(Redna) cena«.
»Znižana cena« je na prodajnih policah posebej označena na način, da je »(Redna)
cena« prečrtana in prikazana veljavna »Znižana cena« skupaj s prihrankom v obliki
% popusta. Nakup izdelka po »Znižani ceni« kupcu omogoča prihranek napram
nakupu istega izdelka po »(Redni) ceni«, kar za kupca predstavlja časovno omejeno
cenovno ugodnost.
Za »Dodatno znižano ceno« velja vse kar je bilo že navedeno zgoraj za »Znižano
ceno« s to razliko, da »Dodatno znižana cena« predstavlja cenovno ugodnost kupca
v obliki prihranka pri nakupu izdelka po »Dodatno znižani ceni« napram nakupu
istega izdelka po »Znižani ceni«. Na prodajnih policah je »Dodatno znižana cena«
označena v obliki dodatnega % popusta, ki velja poleg že obstoječega % popusta,
kateri je kupcu na voljo iz naslova »Znižane cene«.
»Najboljša cena« je redna prodajna cena, za katero družba jamči, da je to najboljša
(t.j. najnižja) redna cena za dotičen izdelek na trgu republike Slovenije.
Trajno znižana cena« ali »trajno nizka cena« je nova, nižja redna prodajna cena, po
kateri družba izdelek odprodaja v primeru zadnjih kosov izdelkov, menjave nabora
izdelkov/kolekcije, ipd. Izdelek je kupcem po tej ceni na voljo daljše časovno obdobje
oziroma do razprodaje zaloge.
Podjetje si bo po najboljših močeh prizadevalo zagotoviti pravilnost cen v spletni
trgovini vendar se kljub temu lahko pojavijo napake. Če podjetje odkrije napako,
povezano s ceno izdelka in/ali storitve, ki jo je kupec že naročil, bo o napaki
obveščen v najkrajšem možnem času. V teh primerih bo kupec lahko potrdil naročilo
po pravilni ceni ali preklical naročilo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumnem
roku z uporabo kontaktnih podatkov, navedenih med postopkom naročila, bo podjetje
štelo naročilo za preklicano in bo o tem kupca obvestilo po e-pošti.
6.1. Napake cen
Podjetje si bo po najboljših močeh prizadevalo zagotoviti pravilnost cen v spletni trgovini vendar se kljub temu lahko pojavijo napake. Če podjetje odkrije napako, povezano s ceno izdelka in/ali storitve, ki jo je kupec že naročil, bo kupec o napaki obveščen v najkrajšem možnem času. V teh primerih bo kupec lahko potrdil naročilo po pravilni ceni ali preklical naročilo. Če kupca ni mogoče kontaktirati v razumnem roku z uporabo kontaktnih podatkov, navedenih med postopkom naročila, bo podjetje štelo naročilo za preklicano in bo o tem kupca obvestilo po e-pošti.
Če se kupec odloči za preklic naročila, potem ko je bil obveščen o pravilnih cenah izdelkov, vendar je pred tem trenutkom že plačal ceno naročenih izdelkov, bo podjetje v najkrajšem možnem času, vendar ne več kot v 14 dneh, ponudilo popolno vračilo kupnine.
7. Znižanje
Skupni popust bo v vseh primerih »dodatnega znižanja« na računu obračunan kot »seštevek« popustov prvotnega ter dodatnega znižanja, upoštevajoč ceno pred znižanjem ter dodatno znižano ceno.
8. Postopek nakupa
1. Korak – izbira izdelkov:
Kupec v ponudbi spletne trgovine izbere želen artikel, količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »Dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila v košarici. V košarici lahko spreminja količino izdelkov, jih po želji doda ali odstrani. Po pregledu vsebine naročila v košarici izbiro potrdi s klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno«.
2. Korak – oddaja naročila:
Na blagajni kupec izpolni obrazec z osebnimi podatki, ki so potrebni za dostavo naročila. Po izpolnitvi obrazca ima kupec v določenih primerih možnost izbrati več različnih načinov dostave, ter dodati k naročilu dodatne izdelke ali storitve. Kupec je v tem koraku obveščen tudi o predvidenem terminu dostave. Pred zaključkom nakupa ima kupec možnost izbrati še med različnimi plačilnimi metodami. Pred zaključkom nakupa se ponovno izračuna končna vrednost naročila za plačilo. S klikom na gumb “Nadaljuj” se kupcu ponovno prikaže končni povzetek naročila in končni znesek za plačilo. Kupec ima na tej točki še zadnjič možnost preveriti točnost vseh podatkov in naročenih izdelkov. Po pregledu kupec nakupni proces zaključi s klikom na gumb »Oddaj naročilo«
Če je naročilo uspešno oddano, se bo prikazalo obvestilo o uspešno oddanem naročilu s povzetkom naročenih izdelkov in kupčevih podatkov.
3. Korak – potrdilo o oddanem naročilu:
Po zaključenem nakupu se kupcu na spletni strani prikaže potrditveno sporočilo, da je bilo naročilo uspešno oddano skupaj s podrobnostmi oddanega naročila. Kupec prav tako na vpisan elektronski naslov iz 2. točke prejme potrditveno elektronsko sporočilo s povzetkom naročila in navodili za uporabo naročenih izdelkov. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila in točnost oddanih podatkov za dostavo. V primeru napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo ali spremeni oddane podatke v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v naslovu sporočila potrebno obvezno navesti naslednje podatke: Preklic/Srememba naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka ali številka naročila za preklic ali spremembo b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.
Vse informacije, ki nam jih kupec posreduje pri izvedbi naročila, bomo obravnavali skladno s Pravilnikom o zasebnosti, ki je objavljen tukaj.
Ob potrditvi naročila se zaračuna celoten znesek izbranega nakupa, vključno z morebitnimi stroški dostave ali drugimi stroški, ki se aplicirajo na nakup. O vseh dodatnih stroških bo kupec obveščen še pred izvedbo nakupa. Dodatni stroški so lahko povezani tudi z izbranim načinom plačila.
4. Korak – obdelava in dostava naročila:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu naročila preveri dobavljivost, v najkrajšem možnem času zapakira naročilo in ko je naročilo odpremljeno, kupca o tem obvesti po elektronski pošti.
Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču, ga prodajalec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki lahko dostavo pričakuje v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi je od 5 do 30 delovnih dni.
Dostave so mogoče vsak delovni dan, običjano v dopoldanskih urah. Pred dostavo je kupec tudi pravočasno obveščen z SMS sporočilom in klicem kurirja. Vkolikor kupca v času dostave ne bo na izbranem naslovu, bo kurir paket shranil v njemu najbližji Poštni poslovalnici. V tem primeru bo kupec prejel SMS sporočilo s kodo za prevzem paketa.
Po prevzemu naročenega blaga kupec prejme račun po elektronski pošti, na elektronski naslov, ki ga je navedel ob naročilu.
Stroški poštnine in dostava blaga
V ceni izdelka ni vključen morebiten strošek dostave. V kolikor naročeni izdelki niso predmet akcije z brezplačno dostavo, v kolikor ni bilo drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem ali v kolikor kupec ne želi poravnati stroškov pošiljanja predhodno po predračunu skupaj z računom za naročeno blago, znaša strošek dostave 3,99 €. Strošek dostave je razviden na blagajni spletne trgovine. Pred oddajo naročila ima Kupec zagotovljen pregled nad vsemi izbranimi izdelki in storitvami. Naveden je povzetek naročila, ki je jasno razdeljen na strošek nakupa, strošek dostave in skupen strošek.
Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen:
Za dostavo naročil na območju R. Slovenije uporabljamo dostavno službo Pošte Slovenije. Naročene izdelke dostavijo na naslov, naveden kot naslov za dostavo in si pri plačilu po povzetju s kartico obračunajo provizijo za vplačilo obrazca UPN po ceniku Pošte Slovenije (pri plačilu predračuna ali plačilu z gotovino tega stroška ni). Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da kupec v času dostave pošiljke ne more prevzeti, jo lahko kasneje prevzame v najbližji Poštni poslovalnici.
9. Prodajna pogodba in dobava blaga
Prodajna pogodba je sklenjena, ko kupec od prodajalca po e-pošti ali SMS-u prejme obvestilo o izvedenem naročilu.
Prodajna pogodba se sklene v slovenskem jeziku. Ti pogoji poslovanja so sestavni del nakupne pogodbe.
Ponudnik bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter kupcu posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo kupec pridobi ob nakupu je v domeni slednjega, ponudnik pa iz tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.
Dobava blaga
Če je izbrani izdelek na zalogi v našem skladišču, ga trgovec primerno zapakira in odpošlje naslovniku, ki lahko dostavo pričakuje v 1-3 delovnih dneh. Če izbranega izdelka slučajno ne bi bilo na zalogi, bo kupec o tem obveščen preko elektronske pošte po oddaji naročila. Rok dobave za izdelke, ki niso na zalogi je od 5 do 30 delovnih dni. Kupec račun prejme v elektronski obliki na elektronski naslov naveden ob oddaji naročila.
V izrednih primerih, ko blago ne bo dobavljivo v določenem predpisanem roku, bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti ali telefonu.
Dostava se izvaja preko pogodbenega partnerja Pošte Slovenije.
Dostava velja za področje Slovenije.
10. Identifikacija strank ob prevzemu izdelkov
Mi oziroma naša pooblaščena dostavna služba si pridržuje na primeren način preveriti istovetnost prevzemnika naročenih izdelkov (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj s tem zagotovimo, da lahko izročimo izdelke pravemu naročniku.
11. 15-dnevni odstop od nakupa na daljavo
Vsak kupec, ki je nakup opravil na daljavo, ima pravico, da nam skladno z vsakokrat veljavno zakonodajo, trenutno določili 128., 129., 130., 132., 134., 135., 136., 139., 141., 142., 143., členi veljavnega Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22) (v nadaljevanju: »ZVPot-1«) v 15 dneh od prevzema izdelkov sporoči, da odstopa od nakupa na daljavo, v sporočilu pa navede potrebne podatke o nakupu – npr. ime in priimek, št. računa, itd., na podlagi katerih lahko podjetje obravnava njegovo zahtevo. V tem primeru lahko vrne izdelek, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Pri vračilu izdelkov potrošnik skladno z določbami omenjenega zakona (1. in 2. odstavek 141. člena ZVPot-1) ) ne trpi nobenih dodatnih stroškov razen stroška neposrednega vračila blaga. Slednji je v konkretnem primeru odvisen od vrste blaga, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelek oziroma izdelke je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 15 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik v primeru tovrstnega odstopa od nakupa odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.
Potrošnik o odstopu od nakupa na daljavo in vrnitvi nakupljenih izdelkov ponudnika obvesti pisno na elektronski naslov: [email protected] oziroma prek izpolnitve obraza za vračilo, ki ga najdete tu.
Možnost vračila izdelkov oziroma odstopa od nakupa ne velja v primerih, kot jih določa ZvPot-1 (135. člena), in sicer za pogodbe o nakupu sklenjene na daljavo:
Kupnina bo povrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oziroma po prejemu vrnjenega izdelka (kupnina bo vrnjena z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili, razen primeru, če izrecno zahtevate vračilo kupnine preko drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosite nobenih stroškov – slednje nam lahko sporočite pisno na elektronski naslov [email protected].
Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Za natančnejše informacije o postopku vračila nam pišite na elektronski naslov [email protected].
12. Obdelava osebnih podatkov
Osebni podatki se obdelujejo skladno s politiko zasebnosti.
13. Reševanje reklamacij
V kolikor želi kupec kupljen izdelek reklamirati ali ga zanimajo pogoji reklamiranja izdelka, nas lahko kontaktira na naslednji način:
• preko elektronskega naslova: [email protected]
Obrazec za vračilo oziroma reklamacijo najdete tu.
14. Obvezno jamstvo za skladnost blaga
Kot ponudnik se zavezujemo izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarjamo za neskladnost blaga svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko kot potrošnik uveljavlja svoje pravice iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga, če nas o neskladnosti obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izročeno. V primeru uveljavljanja obveznega jamstva za skladnost blaga, naj kupec izpolni obrazec, ki se nahaja tu.
V kolikor se neskladnost blaga pojavi v prvih 30 dneh od dobave, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo treba prej zahtevati popravila ali zamenjave blaga.
15. Garancija
V skladu z zakonsko obveznostjo podjetje Maneks plus d.o.o. za izdelke, določene s Pravilnikom o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, daje enoletno garancijo za brezhibno delovanje. Morebitna daljša garancijska doba je razvidna iz garancijskega lista.
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri dajalcu garancije. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k izdelku. Garancijo je mogoče uveljavljati z izpolnjenim garancijskim listom oziroma ob predložitvi računa ali drugega dokumenta iz katerega izhaja datum izročitve izdelka, v skladu z veljavno potrošniško zakonodajo. Neskladnost izdelka bo odpravljena v roku 30 dni, z možnostjo podaljšanja za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje se obvesti potrošnika pred potekom 30 dni.
16. Izključitev odgovornosti
Kupec je prav tako obveščen, da podjetje lahko začasno prekine dostop do spletne strani iz tehničnih razlogov, še posebej zaradi vzdrževanja in nadgradnje spletne strani, zaradi tehničnih težav, višje sile in drugih vzrokov. Nismo odgovorni za povrnitev morebitne škode ali stroškov, ki jih ima kupec zaradi prenehanja, nedelovanja ali ovir pri delovanju spletne strani. Ne zagotavljamo točnosti, popolnosti in pravilnosti vsebine, objavljene na spletni strani, niti ne prevzemamo odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti zaradi zanašanja na objavljeno vsebino.
V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridržujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela in nas v razmerju s kupcem iz tega naslova ne bremeni kakršno koli poplačilo morebitne škode. V primeru preklica naročil bomo kupca obvestili v najkrajšem možnem času in ga seznanili z nadaljnjimi koraki.
Ne odgovarjamo za škodo, ki utegne nastati na vaši strojni opremi, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani. Kupec mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.
Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo). Ne odgovarjamo za škodo, ki bi kupcu utegnila nastati zaradi nepooblaščenega razkritja ali uporabe podatkov za registracijo.
Uporaba spletne strani zahteva od kupcev poznavanje in sprejemanje delovanja in omejitev spletnih tehnologij, še posebej časa, ki je na strežniku potreben za odziv pri svetovanju ali pri odzivu na zahteve, gostovanja, tehničnega izpopolnjevanja, tveganja za prekinitev in seveda vseh tveganj, ki se pojavljajo pri posredovanju podatkov.
17. Uporaba prava in pristojnost
Pravna razmerja med kupci, kot uporabniki spletne strani, in ponudnikom, kot upravljavcem spletne strani, se urejajo s predpisi Republike Slovenije. Morebitni spori se bodo reševali po mirni poti, če pa to ne bo mogoče, bo za reševanje sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
18. Končne določbe
Neveljavnost katere koli določbe teh pogojev poslovanja, ne glede na razlog neveljavnosti, ne povzroči neveljavnosti teh splošnih pogojev kot celote. V takem primeru se neveljavna določba šteje za nezapisano, medtem ko ti splošni pogoji še naprej ostanejo v veljavi, brez neveljavne določbe.
V primeru, da so določbe teh pogojev poslovanja v nasprotju z določili posamične pogodbe med kupci in ponudnikom oz. dogovorjenih posebnih pogojev, veljajo določila posamične pogodbe oz. dogovorjenih posebnih pogojev.